درباره تعمیرات مبل آنتیک



نحوه سفارش تعمیرات مبل آنتیک

برای ثبت سفارش هم از طریق سایت میتوانید عکس های مربوط به سفارش خود را ارسال کنید هم از طریق شبکه های مجازی که ما بتوانیم برآورد قیمت انجام بدهیم و در صورت نیاز گروه کارشناسی جهت بررسی مبل شما به منزل ارسال شوند.
  • تعمیر مبل آنتیک
  • تعمیر مبل آنتیک

کارشناسی اصولی = هزینه های کمتر

برای ثبت سفارشات و یا سوالات بیشتر با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

تماس با واحد ثبت سفارشات
109+

تعمیر مبل راحتی


تعمیر مبل راحتی یک از تخصص های گروه تعمیرات مبل آنتیک می باشد که میتوانیم خدمات ارزنده ای را در اختیار شما قرار بدهیم
126+

تعمیر مبل استیل


تعمیر مبل استیل یک از تخصص های گروه تعمیرات مبل آنتیک می باشد که میتوانیم خدمات ارزنده ای را در اختیار شما قرار بدهیم
50+

تعمیر مبل کلاسیک


تعمیر مبل کلاسیک یک از تخصص های گروه تعمیرات مبل آنتیک می باشد که میتوانیم خدمات ارزنده ای را در اختیار شما قرار بدهیم
11

تعمیر مبل سلطنتی


تعمیر مبل سلطنتی یک از تخصص های گروه تعمیرات مبل آنتیک می باشد که میتوانیم خدمات ارزنده ای را در اختیار شما قرار بدهیم


رویه کوبی مبل

یکی از مزیت‌های رویه کوبی مبل این است که می‌توانید مبلمانی را که دوست دارید، با طرح و رنگ تازه استفاده کنید. رویه کوبی مبل شامل تعمیر فوم مبل، تعویض فوم مبل، پارچه مبل، اسفنج، لایکو، فنرها و کوسن مبل می‌شود. رویه کوبی انواع مبل (رویه کوبی مبل راحتی، رویه کوبی مبل استیل، رویه کوبی مبل چستر و ...)، بهترین راه برای نوسازی مبلمان قدیمی یا صندلی‌های ناهارخوری قدیمی است که نمی‌خواهید، آن‌ها را بلااستفاده بگذارید.
  • رویه کوبی مبل با پارچه مبلی مخمل

    یکی از پراستفاده‌ترین پارچه مبلی برای رویه کوبی مبل، پارچه مخمل است. زیرا هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد و رنگ و طرح متنوعی دارد. همچنین تراکم پارچه مخمل بسیار مهم است. هرچه تراکم و فشردگی پارچه بیشتر باشد، کیفیت پارچه مخمل بیشتر است.
  • رویه کوبی مبل با پارچه کتان (سانتوک)

    این پارچه برای رویه کوبی مبل های راحتی و ال بسیار مناسب است. زیرا قابلیت شستشو و عدم تغییر رنگ دارند. پارچه مبلی کتان طرح‌های منحصر به فردی دارند. این نوع پارچه‌ها در کشور خودمان با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌شوند. پارچه کتان کیفیت خود را بعد از شستشو از دست نمی‌دهند، ولی نسبت به پارچه‌های دیگر کمی خشک هستند.
  • رویه کوبی مبل راحتی با پارچه مبل چرم

    پارچه مبل چرم معمولا بهترین انتخاب برای رویه کوبی مبل راحتی پراستفاده است. زیرا لکه‌های مختلف به راحتی از روی آن پاک می‌شود. تنها مشکل پارچه مبل چرم این است که پاک کردن لکه چربی از روی آن مشکل است. نکته دیگری که در رابطه با پارچه مبل چرم وجود دارد این است که رویه کوبی مبل چرم فضا را رسمی‌تر جلوه می‌دهد. در نتیجه معمولا هنگام تعمیر صندلی اداری یا رویه کوبی مبلمان اداری استفاده می‌شود.
  • رویه کوبی مبل با پارچه مبل مازراتی

    پارچه مبل مازراتی رنگ‌های متنوعی دارد. برای کسانی که می‌خواهند رویه کوبی مبل را با یک رنگ خاص و شاد انجام دهند بهترین گزینه برای آن‌ها پارچه مبل مازراتی است. معایب این نوع پارچه مبل: هنگام نشستن و یا استراحت بر روی مبل گرما زیادی ایجاد می‌کند و در فصل تابستان آزار دهنده است. همچنین ریختن آب و یا هرگونه مایعات بر روی این نوع پارچه رومبلی، مایع به تمام بافت پارچه نفوذ می‌کند.
سفارش آنلاین